søndag 15. august 2010

Jeg er lykkelig!

Går det an å IKKE være det når man kan se på dette tapetet hver eneste dag? Det tror jeg ikke! Jeg gleder meg til å stå ved komfyren min og lage mat langs denne veggen. Det beste av alt er at kjøkkenet med ett ser så mye større ut, og etter en vask med matolje ser kjøleskapet også flunkende nytt ut. Tapetet er kjøpt på Precious og har ligget og venter så altfor lenge! En stor takk til Sheneligansmannen som støtter meg hver gang jeg får gale interiørinnfall. ;) Det ble slettes ikke verst for to tapetrookies som oss!

3 kommentarer:

  1. Glade, glade tapeten!!Klart du blir i godt humør av den!Jeg digger retrotapeter, får virkelig aldri nok.Den der er bare rålekker, og veldig fin på veggen:)

    SvarSlett
  2. Forstår godt at du blir lykkelig av den ja!! Den va jo barra heilt nyyydelige! Litt misunnelig nå kjenne eg :o)

    Kos deg med matlagingen og ha ein finfin søndag videre :o)

    SvarSlett
  3. Tusen takk, jenter! Den er så utrolig fin! Må inn på kjøkkenet og se hele tiden. :)

    Ha en fin uke! :)

    SvarSlett