fredag 27. august 2010

Mange jern i ilden!

Jeg føler av og til at det går litt over stokk og stein for tiden. På en god måte! Vi jobber beinhardt med utstillingen, i tillegg til jobb, barn, hus og hjem. De siste dagene har jeg merket at piffen har forsvunnet litt. Det er en utrolig lei følelse, så jeg ble utrolig glad når jeg plutselig hadde fått en mail der det stod at tekstilene mine er på vei til Norge! Jippi! Det kommer til å bli noen nervepirrende turer til postkassa den nærmeste tiden. Det skal faktisk ikke mer til. Jeg er utrolig lett å inspirere. Én spennende mail, eller en vellykket plakat, så er jeg i siget! Jeg måtte derfor sette meg ned nå ikveld og sy litt, fant jeg ut. Jeg er jo absolutt ingen syerske, så litt trening må jeg ha før jeg tør å klippe i mine tekstiler. Jeg hadde ikke så høye ambisjoner, en hjelmlue var en stor nok utfordring. Den levende modellen min sover søtt i sengen sin, så jeg vet ikke om den passer ennå. Vi får se hva morgendagen bringer. :)

Igår og idag har jeg også jobbet med noen plakater jeg tror kommer til å bli veldig søte, det gir mersmak! Gleder meg til å få trykket dem opp og rammet dem inn. Det løfter det meste enda noen hakk!

Ha en fin helg, alle sammen! Måtte den blir kreativ!

4 kommentarer:

  1. Hej Eli

    Tsinde tak for din pakke, det var en dejlig overraskelse:) Har også lavet et lille indlæg om det:)

    Tusinde tak og god weekend og ja måske den bliver kreativ:)

    SvarSlett
  2. Sikke en fin blog du har, her må jeg følge med :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk, alle sammen! :)

    Kjempekoselig at du vil følge med, Maria! Og Vicki, det var så lite. :)

    SvarSlett