torsdag 26. august 2010

Rrroooarrr! En titt i klesskapet.

Det er ikke så ofte jeg skriver innlegg om klær og mote og denslags, men idag ble jeg inspirert av fargene i klesskapet mitt. 80talls er vel ganske beskrivende. Mixer man det med litt god, gammeldags rock n´roll og litt nymotens hiphop så har du vel klesstilen min i et nøtteskall. Monki er helt i min gate, og mitt første besøk der var hvor ellers enn i København. Nå har de heldigvis fått fine, fine butikken både i Oslo og i Kristiansand, og jeg sved av noen kroner på salg der i sommer. ;) Ellers shopper jeg både litt her og litt der, gjerne litt gjenbruk, h&m, urban og kule nettbutikker. Smykker har jeg sykt mye av, men de blir ofte liggende fordi jeg ikke helt husker hva jeg eier. Må få til en lur smykkeløsning, tror jeg! Tar gjerne imot tips! :)

4 kommentarer:

  1. Monki har myye fint, var innom sist jeg var i København og ble forelsket :)
    Mangler også en fin og smart smykkeløsning, har masse liggende her og der, og i går fikk jeg beskjed av storesøster på 4 at jeg burde bruke smykker oftere.

    Og når det gjelder gutter og rødt - de kan bruke både rosa og lilla også, så lenge det ikke er rysjer og blonder! (hilsen storesøster på 4)

    SvarSlett
  2. MuiMui har gjennomsiktige smykkeskrin i plast man kan bygge slik man ønsker. Jeg har 4 satt oppå hverandre med innsett til bla ringer og små rom til ulike smykker. Anbefaler også noen fine kroker til lange kjeder for å henge på veggen/innsiden av klesskapet slik at de ikke floker seg i hverandre og er lette å ta på. Armringer stables oppå hverandre på en tørkerullholder.

    Tried & tested - og jeg har så mye mer glede av min ganske ekstensive smykkesamling etter at jeg gjorde det sånn.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kjempegode tips! Kjempesmart, og skal absolutt testes ut! Dumt når fine ting blir liggende fordi man ikke har et skikkelig system! :)

    SvarSlett
  4. Nummer ni: Så søt jenta di er! :D Du får be henne lage noen smykker til deg. ;)

    SvarSlett