mandag 9. august 2010

Tamtamtam!

Da var det tid for annonsering av vinnerne gitt! :)

Et innrammet trykk på khadipapir går til...       Oktober Leaves! 
To pyntedingser med perler går til...                 Mamma i flyt! 
Et par øredobber laget av treknapper går til...   Vannhull!

Gratulerer! Hvis dere sender meg adressene deres på mail til leverfuggern@hotmail.com, så kommer premiene deres snart i posten. :)

Og helt til slutt vil jeg takke for at så mange ville være med på Give-awayen min, og ikke minst for alle de fine kommentarene jeg har fått! Kjempekoselig! 

6 kommentarer:

  1. Grattis til de heldige vinnerne :D

    SvarSlett
  2. Juhuu :) Så gøy!! :D Nå har jeg vunnet to blogglotterier - kanskje på tide å holde en selv...!? :) Ha en finfin dag! Nå skal jeg hente M i bhg også skal vi ut og bade! :D

    SvarSlett
  3. Oi så gøy !!! Nå ble jeg skikkelig glad og gleder meg til å få disse i postkassa :D Sender deg adressen min med en gang.

    Klem fra "Mamma i flyt"

    SvarSlett
  4. Å så moro! Nå ble jeg skikkelig glad :D Gleder meg til pakke i posten :)

    SvarSlett
  5. Hihi, gøy å gjøre folk glade! Må nok ha en give-away igjen snart! Det synes jeg du skal ha også, Vannhull! Jeg er med! ;)

    Skal få sendt pakkene så fort som mulig! Forhåpentligvis imorgen. :) Kos dere i det fine været!

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  6. Gratulerer te vinnerene!

    Eg såg forresten at du hadde sett innlegget mitt om shoppingtips i Køben og blitt inspirert :o) Det va jo kjekt! Ser du fekk med deg forskjellig spennande du og da!

    Tenkte eg ville sei at eg blei inspirert av deg og skreiv litt mærr i et nytt innlegg.

    http://kreativimpulsiv.blogspot.com/2010/08/siste-danmarksinnlegg-i-denne-omgang-o.html

    God natt :o)

    SvarSlett