mandag 6. september 2010

Hjerteskatt x 4

Jeg synes disse bildene er så herlige! En aktiv liten pjokk i forskjellige vinkler og vendinger! :) De ble tatt på et kjøpesenter, faktisk, i en av de maskinene man putter penger på. Ikke nok med at lillegutt var storfornøyd med å få kjøre tog, men maskinen tok bilder underveis også. Ikke verst!

Jeg beklager forresten at det er litt stille på bloggen min for tiden, mye som skjer og mye som skal gjøres. Eldstemann skal en liten tur på sykehuset de nærmeste dagene, så da blir det ikke så mye lyd fra denne kanten! Men vi hørs, og jeg lover å komme sterkere tilbake!

Ha en fin uke, alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Så hærligt!
    Og lykke te med å utforska polaroidprogrammet :o)

    Håpe det går bra med eldstemann på sjukehuset og alt aent så ska skje, så ser me deg vel plutselig igjen tenke eg :o)

    Alltid kjekt å komma inn te deg!

    SvarSlett
  2. Lykke t, tenke på dåkker ;)

    SvarSlett
  3. Uff da, håper det går greit med dere da!Vi bloggere har god tid, du kommer jo tilbake når du har tid.Du vet, den som venter på noe godt....:)

    SvarSlett
  4. Ønsker dere lykke til de nærmeste dagene :)
    Jeg venter på deg ;)
    Fine bilder du viste ;)

    Klem :)

    SvarSlett