onsdag 22. september 2010

Moomin!

Jeg har heeeelt dilla på Moomin om dagen! Makan til sjarmerende illustrasjoner, og herlige farger! Gikk derfor helt amokk på Lindex sist uke, så nå har lille og litt større masse fine Moominklær å velge mellom. Det finner flere Moominskatter rundt omkring i Sheneliganshjemmet, så blir nok mer dokumentasjon ved en senere anledning. Den blå stolen er forresten en av fire stoler jeg fant på loppis for et års tid siden. De brukes rundt spisebordet, og jeg digger dem!

Mye skjer og skal skje fremover, så jeg VET at jeg er en elendig blogger om dagen. Beklager, beklager! Vi er igang med plakatlaging for utstillingen, i tillegg til at søvnmangelen (endelig?) har tatt oss igjen. Lillebass har vært litt forkjølet de siste dagene, i tillegg til mulige tenner, så da kommer Jon Blund på besøk veldig oppstykket og delt. ;) Håper dere kommer på besøk av og til likevel, for til helgen skal jeg på loppis! I tillegg har jeg en del planer jeg håper å få ut i livet i løpet av helgen, så da krysser man fingrene for at jeg får kokt ihop noen saftige innlegg til dere!

Vi hørs!

3 kommentarer:

  1. Ja Moomin er bare fantastisk! Gleder meg til å se loppisinnlegget ditt!

    SvarSlett
  2. Elsker Moomin jeg også ! Lykke til med loppis i helga :)

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Åh, fikk kjempelyst til å handle sånne klær til vesla vår. Elsker moomin. Har fått inn Moomin brett og annet til butikken og de skal fotograferes og legges ut snart. Nesten vondt å gi dem fra seg. Blir nok nødt til å beholde noen selv. :D

    SvarSlett