søndag 17. oktober 2010

Fiks ferdige plakater!

Nå nærmer utstillingen seg med stormskritt, og denne uka står promotering for tur. Vi har laget to plakater med informasjon om utstillingen vår, og imorgen havner de i trykken. Deretter skal de henges opp rundt om i Oslo by, og sendes på mail til diverse aviser og blader. Spennende! Kaker er bestilt, hovedplakatene er så og si ferdige, men det gjenstår fremdeles en del, så her er det bare å henge i stroppen! Om litt under tre uker smeller det, kanskje vi ser deg? :)

9 kommentarer:

  1. Ojoj, dette var spennende!!!
    Har ikke fått med meg hva dette er jeg, men likte plakatene veldig godt!
    Som lærer merker jeg at det vekker ekstra stor nysgjerrighet!!

    SvarSlett
  2. Du er så flink ;) Likte bildet fra før , men når teksten kom på ble det perfekt !Teksten fikk et gammelt preg over seg ( forstå meg riktig , jeg elsker gammelt ;)og det liker jeg :) Synn jeg ikke bor i oslo , da hadde jeg garantert kommet :)

    Ha en flott uke som kommer :)
    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  3. Skjønne! Ikke umulig at det faktisk kan være mulig å ta et besøk. Hadde jo vært så moro å se disse "in real". :)

    Moro med nedtelling nå vil jeg tro. Puste med magen! ;)

    SvarSlett
  4. Plakatene ble kjempefine! Ja jeg fikk faktiks lyst å ta meg en tur:)

    SvarSlett
  5. Syns jeg fikk en god idé, så måtte bare dele den med deg. Hva med å kjøre en give-away for å promotere plakatene og informere om salgsutstillingen samtidig? Vinneren må da selvfølgelig vinne en av herligheten. Jeg stiller meg øverst på listen;) Ønsker dere uansett masse lykke til.

    SvarSlett
  6. For en fin og inspirerende blogg :) Her legger jeg meg til som følger og ønsker deg lykke til med utstillinga! Du er kjempeflink!!!

    SvarSlett
  7. Wow, så fine! Kjempeartig å ha utstilling da, og sikkert ganske nervepirrende sånn like før. Håper det blir gøy! Plakatene er hvertfall knallbra :-D

    SvarSlett
  8. Oj, de er råstilige!!Så flink du er!
    Lykke til med forberedelsene til den store utstillingen!!

    SvarSlett
  9. Tusen takk for kjempegode ord, alle sammen! :) Blir så glad, og setter sånn pris på hver og en kommentar!

    Siv Iren: Den idéen har vi faktisk diskutert tidligere i heimen her! :) Kjempefin idé, takk for at du delte den med meg! Jeg skal tenke litt på det, er mye som skjer fremover, så vet ikke helt om tiden strekker til, men absolutt noe å vurdere!

    Ha en fin uke alle sammen! Klem!

    SvarSlett