mandag 25. oktober 2010

Gardinbånd og vimpler.

gardinbandrgb

Disse gardinbåndene laget jeg for en god stund tilbake. Blogget om dem også, tror jeg, men så har de blitt gjemt og glemt på eldstemann sitt rom. Ryddet litt i skapene der inne i helgen, og vips så var de der. Jeg liker dem godt, så de skal få komme på sin rettmessige plass rundt gardinene veldig snart. Vimplene kjøpte jeg i Fryd + Design sin Eplabutikk, om jeg ikke husker helt feil. Jeg har siden blitt trofast følger av den fine bloggen hennes, og synes vimplene er kjempefine der de pynter opp på veggen.

4 kommentarer:

  1. Skulle ønske jeg hadde sett det du viser, men jeg får ikke frem bildene på de siste innleggene dine. Ser av kommentarer på et innlegg under at det var flere som ikke så bildene, så det er jo litt rart. Bruker du et spesielt program når du laster opp bilder?

    Trine

    SvarSlett
  2. Så dumt at bildene ikke synes! Jeg har brukt photobucket til nå, og det har funka veldig lenge, tror jeg? Er det bare på de siste innleggene bildene ikke vises? Har testet på samboeren min sin mac, og de vises der, veldig rart. Har prøvd Flickr istedet nå, si ifra om de dukker opp/fremdeles er borte da! :)

    SvarSlett
  3. Nå ser jeg bilder av fine gardinbånd og vimpler! :) Men ingen bilder på de tre innleggene før dette...

    Trine

    SvarSlett
  4. Så nydelige farger på perlene og vimpelen! Samme som i headeren din, og det er akkurat så 50-tall som jeg synes er superfint. Leste det du skrev om fin emballasje i noen innlegg under dette. Må innrømme at jeg gjør det samme..Altså velger produkter ut fra emballasjen. Derfor kjøper jeg alltid mel fra Saltå kvarn når jeg er i Sverige. Elsker posene som ser ut som om de er laget av gamle tapeter :)Det skal jo være hyggelig å åpne skapene. Ha en fin onsdag! Hilsener fra Kardemomme :))

    SvarSlett