fredag 22. oktober 2010

Heldiggris!

settekasserrgbsettekasser2rgb
Her om dagen snakket jeg med en venninne av meg. Hun hadde fulgt med på bloggen min, og hadde funnet noen saker hun gjerne ville bli kvitt. Jeg har trålet loppemarkeder etter gamle settekasser og fikk jo nesten hjertet i halsen da hun fortalte at hun hadde et par liggende hun egentlig hadde tenkt å kaste. Jeg spurte om ikke hun hadde en tallerkenhylla, og jojomen, det hadde hun også! Idag kom hun innom med godsakene, og hjernen min har allerede begynt planleggingen! Settekassene skal få seg en god vask, og deretter males og tapetseres. Jeg vurderer å beholde den brune slik den er, den passer nemlig perfekt inn her, og med litt tapet tror jeg den blir skikkelig snasen. Tallerkenhylla er trehvit, og skal få plass over kjøkkenbordet. Først skal den males, men jeg er veldig usikker på hvilken farge jeg skal velge! Mintgrønn, orange, turkis eller rett og slett bare hvit? Hva tror dere?

Tusen takk, Tonje! Du er en knupp! :)

9 kommentarer:

  1. oi så heldig!!
    menneh...jeg tror jeg er uheldig for jeg klarer ikke se de? kommer ikke bilder her... :/ vil se!

    fin kveld, god helg!

    SvarSlett
  2. Uff, så dumt da? Kanskje det går hvis du refresher? :)

    SvarSlett
  3. Ser heller ingen bilder!!
    Men det var sikkert fine ting :) Mintgrønn hadde jeg gått for ;)

    SvarSlett
  4. Oj, så heldig du var! Driver også å leter etter settekasser, men er ikke lett å finne nei..

    SvarSlett
  5. Har prøvd å fikse bildene nå, håper dere ser dem alle sammen! :) Si ifra hvis ikke! :)

    SvarSlett
  6. Ser de jeg, så da er nok alt som det skal være. Grattis! Er jo så moro når snille mennesker blir lei ting som er gull i hendene på andre. Er helt enig i valget om å beholde den brun. Fin sjattering på den. :)
    Tja.. Turkis kanskje? Venter spent på forvandlingene. :)

    SvarSlett
  7. så heldi du e da! :)

    SvarSlett
  8. Du er jammen heldig! Jeg synes alle fargeforslagene dine hørtes bra ut, men personlig liker jeg orange. Frisk og freidig farge, som har personlighet:)

    Gô helg!!
    maicen

    SvarSlett