lørdag 4. desember 2010

Mine helter...

darling

darling2

... i Darling Clementine har gjort det igjen! Jeg er solgt! Nydelige pakkelapper og julekort med de flotteste farger og sjarmerende motiv! Jeg elsker stilen deres og de er en utrolig inspirasjon. Å få jobbe med disse flinke pikene er virkelig en drøm jeg har! :) Ta en titt her hvis du vil se mer, det anbefales!

Ikveld har det kommet julekort designet av min kjære i Epla-butikken, de er flotte de også! Ta en titt da vel! Mine julekort ble forøvrig skrevet om i et innlegg på Boligdrøm-bloggen. Utrolig moro! Innlegget kan du lese her. Ellers tusen takk til Romantisk Retro for dette utrolig rørende og flotte innlegget! Du er fantastisk! :)

4 kommentarer:

  1. Her var det jammen meg masse flott ja!
    Fra dåkke alle samen :o)

    Så ekstra kjekt med skryten du har fått da! Uhyre velfortjent sjølsagt.

    Håpe du får ei aldeles storarta helg snuppa!

    SvarSlett
  2. Å ja - såååå fine julekort! DC lagar kjempefine ting! Men du - du er så flink òg! Skulle ikkje forundre meg om draumen din går i oppfyllelse!

    Ha ei flott veke!
    Klem

    SvarSlett
  3. Du er bare så HERLIG!
    Loveju!

    SvarSlett
  4. De var utrolig morsomme og søte! Veldig gøy å følge med på alt det fine du gjør :O)

    Hilsen
    Jannicke

    SvarSlett