søndag 23. januar 2011

Alt klart for den store festen!

krone

Vel, nesten. Fremdeles noen timer igjen før gjestene kommer, så da er det fremdeles litt tid til å pusle og styre litt i heimen. Gode råd var derimot dyre på fredag kveld, da det plutselig gikk opp for meg at jeg hadde glemt å kjøpe det jeg trengte til bursdagskrona! Heldigvis kom jeg på et veldig inspirerende innlegg jeg hadde lest inne hos Fru Fly. Hun hadde nemlig sydd bursdagskrone til jenta si! Utrolig smart, den var for det første veldig fin, og for det andre holder det jo mye bedre også! For en tekstilnerd som meg var det jo ikke vanskelig å finne noe å sy den av, og tilfeldigvis hadde jeg noen stofftrykkark liggende også. Så da ble det sånn da. Ikke like fin som Frøken Fly sin krone, men moro lell! :)


Almost ready for the big celebration! I had almost forgotten about the birthday crown, though, so in lack of cardboard paper, I made one out of fabrics instead.

9 kommentarer:

  1. Lykke til med selskap idag! :)
    Kjempefin krone!

    SvarSlett
  2. E synes den krona var utrolig fin og artig!
    Blir nok en super bursdag- kose dere masse :)

    Veronika

    SvarSlett
  3. Superfin bursdagskrone, tipper den falt i smak! :D

    SvarSlett
  4. kjempe fin krone!! Æ å vil ha sånn krone t mine ;)
    Håpe dagen vart knall! Hilse fra mine "småtroll"

    SvarSlett
  5. Superfin krone! Gøy med noe annet av og til :)

    God søndagskveld til deg!
    Klem!
    Amalie

    SvarSlett
  6. Jeg synes krona ble kjempestilig jeg. Flink du er! Lykke til med selskap...(kanskje litt seint nå, men)

    SvarSlett