torsdag 10. mars 2011

Ukens designer!


Se! Jeg er Ukens Designer hos Frk. Fjong!

Frk. Fjong startet med dette fantastiske tiltaket for noen uker siden, og har tidligere vist frem de flotte bildene til Going Danish og Fauna Design. Denne gangen er det min tur, og jeg må si jeg ble utrolig beæret og kjempeglad da hun spurte om jeg ville være med! Veldig, veldig gøy! Oppfordrer alle til å ta en tur innom bloggen til herlige Frk. Fjong! Hun fortjener all den oppmerksomheten hun kan få! En stor klem til henne!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer - vel fortjent med oppmerksomheten hos Frk. Fjong :)

    Marit

    SvarSlett
  2. Gratulerer , koselig å bli satt stas på ;)
    Ha en fin dag videre :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Gratulerer, så morsomt! :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer, så absolutt fortjent!
    :)

    SvarSlett
  5. Det er så INNIKATTAMARI fortjent!!
    Du er DYKTIG! ♥

    SvarSlett
  6. Liker Sheneligans-fonten:) Er det typen sin?

    SvarSlett