tirsdag 21. juni 2011

Gode venner og en vinner!

solseng

I reportasjen om hjemmet vårt (som forøvrig kommer i digital utgave snart, forhåpentligvis), stod det at mange av mine venner og familie ofte finner ting de VET jeg kommer til å like. De fine trekassene vi har i stua har jeg fått av en venninne, og jeg elsker dem! Den samme venninnen sendte meg en sms for en stund tilbake og sa hun ryddet i huset sitt. Hun hadde funnet masse saker som kanskje kunne være av interesse. LYKKE! Jeg knabbet derfor til meg to av disse solsengene, de ser nesten ubrukt ut, og pynter veldig opp på terrassen. Gleder meg til å prøve dem i sommer! :)

Jeg er litt på overtid med å trekke en vinner forresten, men bedre sent enn aldri så here goes! Vinneren er... Tamtam:

Kine!

Gratulerer! Send meg en mail til sheneligans@gmail.com med navn og adresse, så sender jeg den så fort som fy! :) Takk til alle dere som ville være med! Det ble 120 lodd til sammen, veldig moro!

I got two of these lovely sunbeds from a friend recently. I really love that people keep me in mind when they find old stuff! It´s also time to announce the winner of the give-away, and the winner is Kine! :)

4 kommentarer:

  1. Fantatsisk solseng, og jeg bare elsker den fine koppen.

    Supert med venner som kommer med saker ja. Selv fikk jeg nettopp to poser stappfulle av gamle, herlige retrostoffer og av en kollega fikk jeg en nydelig gammel skjenk + et teak-speil. LYKKE!!!

    Ønsker deg en fiiin dag!

    SvarSlett
  2. Hei hei, tittet nettopp i Obos-bladet og der var det kjente omgivelser :) Skikkelig stilig!

    Btw, er plakaten med årstidene utsolgt? :(

    SvarSlett
  3. Herlige solsenger, og godt med gode venner! Så deg i Obos-bladet, nydelige bilder av både interiøret og deg! :)

    SvarSlett
  4. Grattis til heldig vinner:D

    SvarSlett