tirsdag 12. juli 2011

Feriemodus.

dinosaur

dinosaur2

dinosaur4

Vi har gått inn i feriemodus, og koser oss noe så vanvittig! Godt med litt tid til sine kjære, late sommerdager og aftensol på bryggekanten. Det blir nok noen bilder her fra det blide sørland iløpet av de neste dagene, men idag er det fargerike hjertebankdingser jeg har knipset bilder av. De knæsje dinoaurene er selvfølgelig fra Rice, solbrillene og epleringen er fra H&M. Selv om det er ferie har jeg ikke glemt at jeg snart skal begynne på skolen, og jeg vil tro det blir lettere å smøre med matpakke når man har søt, rosa pinnsvinmatboks fra Blafre med seg i sekken. Penalet er fra Accessorize. Idag har vi vært og sett på utrolig flott graffiti, mer om det imorgen! :)

For en tid tilbake var det reportasje om meg og hjemmet vårt i Obos-bladet. Det er en del av dere som ikke får dette bladet hjem i posten, men hvis dere likevel har lyst til å ta en titt, så kan dere laste ned pdf´en her. :)

Gode sommerdager til dere alle!

I love these colourful dinosaurs from Rice, the red sunglasses and apple ring from H&M. I also believe it will be lots easier to bring lunch to school
in the fall with this lovely lunchbox from Blafre.

1 kommentar:

  1. Den helt store sommerfølelsen har uteblitt litt hos oss siden vi nesten ikke har sett sola så langt. Men vi nyter skolefri for barna og rolige ettermiddager for alle mann.

    Fikk ikke lastet ned pdf´en, tar turen tilbake senere og ser om jeg har bedre lykke da:)

    Ha en god uke,
    klem fra meg:o)

    SvarSlett