torsdag 13. oktober 2011

Bergen, here we come!

bergen

Eller ikke akkurat vi, men plakatene våre! På lørdag åpner nemlig utstillingen vår, Alfabetasaurus, på Leker og mer i Bergen! Alle dere som ikke fikk sett den i Oslo, har nå altså anledning til å få sett den der. Leker og mer drives av koselige Vivi-Ann, og hun har knipset disse bildene fra butikken sin. Den er virkelig verdt et besøk, hun har mye snadder og mye morsomme arrangementer!


Leker og mer ligger Lille Øvregaten 15, og hjemmesiden kan besøkes
her.

3 kommentarer:

  1. Så gøy! Denne butikken er så fin, og holder til i en av Bergens koseligste gater:)

    SvarSlett
  2. Kjempefine de plakatene dine altså. Jeg har jo begge de du viser her (den med isen og den med planetene) og liker dem så godt :-)

    Lykke til med utstillingen!

    Klem fra Mollie

    SvarSlett
  3. Så gøy:) Jeg er nok sjeldnere i Bergen enn jeg er i Oslo så jeg får nok ikke med meg dette. Men så har vi en liten "mini-utstilling" hjemme da, de er så flotte disse plakatene:)

    Håper dere har det fint og at helga blir god,
    stor klem fra Hanne:)

    SvarSlett