torsdag 22. mars 2012

På trykk. :)

obos

For en tid tilbake fikk jeg mail av en hyggelig dame i Obos, som lurte på om jeg ville være med på en ny interiørspalte de skulle ha i Obos-bladet. Spalten heter Bloggeren favoritter, og det ville jeg selvfølgelig veldig gjerne være med på. :) Jeg valgte ut noen av mine favorittprodukter fra Etsy, og de kan du lese mer om det nyeste nummeret av bladet.

Jeg håper dere har det bra, alle sammen. Her er det mye som skjer som vanlig, og dagene går nærmest i ett. Jeg tenkte at jeg snart skulle dele en stor hemmelighet med dere, så hvis dere er nysgjerrige må dere gjerne følge med fremover. ;)

4 kommentarer:

  1. Stilig! Det må eg få med meg! (Både spalten og den store nyheten ;-) )

    SvarSlett
  2. Så gøy! Det ser kjempefint ut! Spennande med andre hemmeligheter òg!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg rakk ikke være med på konkurransen. Jeg hadde vel tippet "revestreker" eller noe sånnt jeg, he he. Men jeg er veldig nysgjerrig på hemmeligheten! :))

    SvarSlett
  4. Så gøy med reportasje, husker "hjemme hos"-reportasjen du delte i fjor:)
    Og spennende med hemmeligheter, nå ble jeg nysgjerrig:D

    Håper dere har det bra, jeg tenker på dere jeg også.
    Så rart med det, enkelte setter litt dypere spor - og det uten at jeg kjenner de en gang...
    Ha en god kveld og en strålende helg,
    god og varm klem fra
    Hanne

    SvarSlett