søndag 22. april 2012

Legolove.

legolove4

legolove3

legolove2

legolove1

Husker dere nøklebrettet jeg laget for en tid tilbake? Det funker veldig bra! Jeg klarer fremdeles å rote bort nøklene mine, men litt mindre enn før i det minste. Dessuten synes jeg det pynter ganske godt opp i gangen, særlig nå som jeg har fått tak i familien helter i nøkkelringform, som også passer perfekt til nøkkelbrettet vårt! Gutta elsker Toystory, så både Buzz og Woody har flyttet inn på brettet, i tillegg til Jar Jar Binks og andre figurer fra Star Wars-universet. Nøkkelringene får man både kjøpt i Legobutikkene (f.eks i København) og blant annet på Etsy. Mye gøy å velge i! I København fikk jeg også tak i magneter til gutta med Batmanfigurene! Særlig eldstemann er (som mange andre gutter i den alderen), inne i en superheltfase. Det gjør ikke noe for meg, siden jeg er en liten superheltnerd selv. ;)


Sist gang jeg blogget om nøkkelbrettet lurte noen på hvordan jeg festet nøklene i de vanlige legobrikkene. Det er litt kinkig, så jeg brukte både superlim og baksiden på øredobber (de runde dingsene). De sitter fast, men det var som dere skjønner litt miks og triks inne i bildet. ;)


Tired of losing keys, and using unnecessarily long time looking for them? In Lego stores or in different Etsy shops you can buy Lego figurines for your keys. I keep them on a Lego board that I've put up on my wall.

3 kommentarer:

  1. Kult! Rett og slett kult! :-)
    Ha en super søndag!

    SvarSlett
  2. aah - digger dette - har tenkt på å lage sånn nøkkeloppheng mange ganger etter at jeg så det hos deg. Kanskje noen slike kule nøkkelringer blir en dytt i riktig retning? Etsy, darlig! :)

    Ha en strålende kveld og ukesstart!
    klem

    SvarSlett
  3. Nøkkelbrettet er så stilig:) Hadde planer om å prøve, men det funket liksom ikke like godt med Duplo og det var den eneste legoen vi hadde der og da. Nå har jeg små legoer så det spørs om jeg ikke skal prøve ja:)

    Og du; det kom pakke i posten i går - Tusen takk:) Nå blir det fart med bart;) Vi baket barte-rundstykker til frokost i dag og gjett om det smakte:D

    Håper du og dine får ei god uke,
    varm klem:)

    SvarSlett