søndag 1. april 2012

Trommevirvel!

københavn

WOW! Dere er flinke altså! :) Så utrolig mange av dere som klarte å gjette at vi var i København! :) Jeg har trukket ut en vinner, og hun får en Pantonekopp og en barteform i posten veldig snart!

Gratulerer, Hanne! :) Det var du som ble vinneren denne gang!

Oppfordrer alle til å besøke den fantastisk fine bloggen hennes! Virkelig en dame jeg ser opp til, beundrer og har blitt glad i! Send meg adressen din på mail, Hanne, så sender jeg premien så fort som mulig! :)

1 kommentar:

  1. Yey - nå ble jeg virkelig glad:D
    Fineste koppen, og utrolig kul barteform som vi nok skal få brukt til både egg, kaker og boller. TUSEN TAKK:)

    Og takk for gode ord også, blir rent rørt her.
    Du er jammen fin:)

    Sender deg en mail og venter på postmannen,
    varm klem
    Hanne:)

    SvarSlett